Dag 11 - Reisverslag uit Seixal, Portugal van Floor D - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Seixal, Portugal van Floor D - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Floor

25 Maart 2018 | Portugal, Seixal

Mijn eerste trainingsweek is achter de rug en de volgende is alweer onderweg. Nog een paar dagen en dan mag ik zelf aan het werk, het altijd luisteren begint nu wel saai te worden. ;)

Eigenlijk heb ik niet heel veel deze dagen gedaan, training van 9 tot 18:00 en daarna soms nog uit eten geweest. Overdag is het hier namelijk lekker weer, maar 's avonds koelt het hier ook goed af. Dinsdag en woensdag was het ontzettend lekker weer, maar voor de rest regent het heel veel.

Ik begin steeds meer te wennen hier, en zoals sommige mensen wel weten vond ik de eerste paar dagen best lastig. Ondertussen heb ik al best veel mensen hier ontmoet en begint mijn kamer ook al meer als thuis aan te voelen.

Verder heb ik niet heel veel te melden, morgen is mijn laatste trainingsweek en verder staat er nog niet heel veel op de planning.

Liefs,

Floor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Seixal

Floor

Actief sinds 17 Maart 2018
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 3289

Voorgaande reizen:

14 Maart 2018 - 14 Maart 2019

Werken in Lissabon

Landen bezocht: