Maand 1 van de 12 - Reisverslag uit Seixal, Portugal van Floor D - WaarBenJij.nu Maand 1 van de 12 - Reisverslag uit Seixal, Portugal van Floor D - WaarBenJij.nu

Maand 1 van de 12

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 April 2018 | Portugal, Seixal

Ik zit nu al wat langer dan een maand in Lissabon en het begint nu wel steeds meer te wennen, ik mag 2 mei verhuizen naar een appartement in het centrum ( dat is nu ruim 45 min met het OV) dus daar ben ik super blij mee!

Het werken gaat allemaal goed, er zit niet heel veel uitdaging in en het spreekt allemaal wel voor zichzelf, maar gelukkig zijn de collega's gezellig.

Voor de rest heb ik eigenlijk weinig gedaan deze week, ik werk elke dag van 09:00 tot 18:00 en ben pas rond 19:00 thuis. Dan doe ik nog wat dingen in huis en dan ga ik eigenlijk meestal na wat Netflix slapen. Vandaag staat er ook niet veel op de planning, ik ben van de week best ziek geweest dus van het weekend doe ik niet veel.

xx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Seixal

Floor

Actief sinds 17 Maart 2018
Verslag gelezen: 959
Totaal aantal bezoekers 3287

Voorgaande reizen:

14 Maart 2018 - 14 Maart 2019

Werken in Lissabon

Landen bezocht: